I დღე -ზოგადად ვისაუბრეთ პროექტებზე
და სასწავლო პროექტების ეფექტურ დაგეგმვაზე.გავეცანით ინტელის პროექტს და ვიმუშავეთ
viuer-ეში.ვისწავლეთ პუბლიკაციების მომზადება-ბროშურის,გაზეთის. გავეცანით ბიბილიოგრაფიას.
II დღე-მოვახდინეთ ბროშურებისა და
გაზეთების სრულყოფა,ყურადღება გავახვილეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევბზე და მიმართულების
მიმცემ საკავანძო კითხვებზე.საავტორო უფლებების დაცვის თაობაზე გავმართეთ დისკუსია.შევქმენით
საქაღალდეები.
III დღე
- განვიხილეთ ეროვნული გეგმის სტანდარტები,ამ გეგმიდან გამომდინარე დავსახეთ მიზნები.
IV დღე -განვიხილეთ შეფასების მეთოდები
და სტრატეგიები,ვისაუბრეთ განმსაზღვრელ და განმავითარებელ შეფასებებზე.ყურადღება გავამახვილეთ
მოსწავლეთა საჭიროებებზე.
V დღე - მოვამზადეთ პრეზენტაციის ძირითადი ელემენტები ,გავაკეთეთ
ჩვენი პორტფოლიოს პრეზენტაცია,გავუზიარეთ ერთმანეთ ს აზრები. შევქმენით ბლოგი.
VI- დღე
- ვისაუბრეთ კავშირებზე,მოსწავლეთა დაწყვილება-დაჯგუფებებზე,გავეცანით სამართლებრივ
ნორმებს,რომლებიც უნდა დავიცვათ ტექნოლოგიების გამოყენებისას.ვისწავლეთ ინტერნეტიდან
სასწავლო რესურსების გამოყენება
VII დღე - ვისაუბრეთ მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომების
შეფასებაზე. განვიხილეთ მოსწავლეთა თვალით დანახული სასწავლო პროცესები და პროექტების
შეფასების სტრატეგიები.
VIII დღე - ვისაუბრეთ განსხვავებული საჭიროებების
მქონე მოსწავლეებთან მუშაობის თავისებურებებზე. განვიხილეთ პროექტის გეგმა და ფასილიტაცია
ტექნოლოგიების გამოყენებით.სრულვყავით ჩვენი შექმნილი პორტფოლიოები.
IX-დღე - მოვახდინეთ სასწავლო
პორტფოლიოების ატვირთვა დოკუმენტებში. გამოვაქვეყნეთ
ბლოგზე.თითოეულმა გავაკეთეთ ჩვენი პორტფოლიოს პრეზენტაცია.შევაჯამეთ და შევაფასეთ მუშაობა
9 დღის განმავლობაში
Комментариев нет:
Отправить комментарий